Wat we kunnen

Ondersteuning

Bij Vuturo, streven wij ernaar om een breed scala aan essentiële diensten te leveren in de snel veranderende digitale wereld.

Klik hier om kennis te maken

Ons doel is om niet alleen oplossingen te leveren, maar ook om te zorgen voor een naadloze ervaring bij het gebruik ervan. Onze ondersteuning is gebouwd op vier pijlers: helpdesk, snelle bereikbaarheid, brede kennis, en monitoring.

 

Helpdesk

Onze helpdesk is het hart van onze ondersteuningsservice. Wij begrijpen dat elke vraag of probleem dat zich voordoet, snel en effectief moet worden aangepakt. Daarom hebben wij een team van deskundigen klaarstaan om onze klanten te ondersteunen met advies en oplossingen. Dit team is niet alleen technisch vaardig, maar ook getraind om op een vriendelijke en begrijpelijke manier te communiceren.

 

Snel Bereikbaar

Wij weten hoe belangrijk het is voor onze klanten om ons snel te kunnen bereiken wanneer ze ons nodig hebben. Daarom hebben wij geïnvesteerd in een infrastructuur die zorgt voor minimale wachttijden, of het nu via telefoon, e-mail, of live chat is. Onze snelle respons is een belofte aan onze klanten dat wij er zijn wanneer zij ons het meest nodig hebben.

 

Brede Kennis

De diversiteit in ICT-vraagstukken vereist een breed scala aan kennis. Ons ondersteuningsteam bestaat uit experts met specialisaties in verschillende domeinen van de ICT, van beveiliging en hardware tot software en netwerkoplossingen. Deze brede kennisbasis zorgt ervoor dat we een breed spectrum aan vragen en problemen kunnen adresseren, en biedt een holistische ondersteuning aan onze klanten.

 

Monitoring

Proactieve ondersteuning is essentieel in de dynamische wereld van ICT. Daarom omvat onze service ook monitoring van systemen en netwerken. Door continue monitoring kunnen we potentiële problemen identificeren en aanpakken voordat ze impact hebben op de bedrijfsvoering van onze klanten. Dit niveau van zorg en aandacht draagt bij aan de betrouwbaarheid en stabiliteit van de diensten die wij leveren.

Door deze combinatie van helpdesk, snelle bereikbaarheid, brede kennis, en proactieve monitoring, bieden wij onze klanten een ondersteuningservaring die vertrouwen en tevredenheid bevordert. Wij bij Vuturo zijn toegewijd aan het ondersteunen van onze klanten op elke mogelijke manier, om ervoor te zorgen dat hun ICT-infrastructuur soepel, veilig en efficiënt functioneert.

Ik wil graag kennismaken
Wij zijn Vuturo

U bent geen nummertje

Wij geloven sterk in het bouwen van duurzame relaties met onze klanten, gebaseerd op vertrouwen, transparantie en wederzijds respect. Uw IT is in goede handen bij ons, zodat u zich met een gerust hart kunt focussen op uw kernactiviteiten. Ontdek hoe Vuturo het verschil kan maken voor uw organisatie.

Ik wil graag kennismaken

Wat klanten zeggen

De maatschap projecten

Ervaring: Bij een renovatie van 4800m2 kantoorpand tot opvanglocatie voor oekraïense vluchtelingen heeft Vuturo mij vakkundig van A tot Z geholpen bij de realisatie van het draadloze netwerk. Van de aanvraag doen voor het glasvezelnetwerk tot aan de installatie van alle bekabeling en wifi-accesspoints werd alles ontzorgd. Bovendien wordt het netwerk gemonitord en wordt er pro-actief gehandeld in het geval van storingen.

Titaniumbaby International BV

Adequaat en snel werken met een gedegen uitleg.

Problemen worden vlot in kaart gebracht en opgelost.

Er wordt direct gereageerd als er contact wordt gezocht met Vuturo.

Niels Lubbers tuinmachines en gereedschappen

Wij zijn blij met de goede samenwerking met de heren.